Gestor/a de Dades d'Informació de Xarxes de Telecomunicacions

Pàgina d'inici > Llistat d'ofertes > Gestor/a de Dades d'Informació de Xarxes de Telecomunicacions

Descripció

Gestor/a de Dades d'Informació de Xarxes de Telecomunicacions

GRUP 2

Externa

1

Oferim un contracte temporal de 6 mesos,  per a un/a professional amb experiència en la gestió de projectes i dades en l’àmbit de les tecnologies de la informació i les comunicacions.

Les funcions principals son la planificació i gestió de l’execució dels projectes TIC, projectes de desplegament d’infraestructures digitals i les dades relacionades amb aquests projectes. També inclou el manteniment de bases de dades, i de sistemes GIS, així com, la seva integració amb altres eines externes, com plataformes de dades, portals web, visors i quadres de comandament.

El CTTI realitza l’aprovisionament a la Generalitat de les solucions i dels serveis TIC, fruit de l’encàrrec rebut pel Govern. En aquest sentit, el posicionament del CTTI com a entitat de referència i d’acompanyament en la transformació digital de la Generalitat de Catalunya, implica garantir l'excel·lència i l’orientació al client en els serveis que s’ofereixen.

• Titulació: Les funcions a desenvolupar requereixen coneixements equivalents a titulació nivell MECU 6.
• Experiència professional: Experiència professional aproximadament d'1 any en un lloc similar  (Gestió de projectes TIC i Analítica de dades).
• Idiomes: Disposar del coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C1 de la Direcció General de Política Lingüística, o l’equivalent.

Les persones aspirants que es presentin amb discapacitat , hauran de tenir reconegut un grau de discapacitat igual o superior al 33 per cent, i presentar la certificació dels òrgans competents de les Administracions Públiques, que acreditin la capacitat per a l’acompliment de les tasques que corresponguin al lloc ofert en la convocatòria.

T3

21/05/2025

11/06/2025

Situació

Districte Administratiu, Carrer del Foc, 57, 08038 Barcelona

Funcions i responsabilitats

Aspectes a valorar

Aspectes que es valoraran:
• Experiència en l’Administració Pública i model TIC de la Generalitat de Catalunya.
• Experiència de més de dos anys en el disseny funcional d'aplicacions, processos i fluxos de dades, gestió d'eines SIG i/o quadres de comandament i indicadors.
• Experiència de més de dos anys en la gestió de les infraestructures digitals i comunicacions electròniques (connectivitat fixa i mòbil, centres de processament de dades, punts d'intercanvi de trànsit, etc...).
• Grau o titulació similar en la branca d’estudis d’Enginyeria i Arquitectura (Enginyeria, Informàtica, Telecomunicacions…).
• Formació addicional en màster o postgrau en l’àmbit dels serveis TIC i les infraestructures digitals.
• Coneixents oral i escrit de la llengua anglesa a nivell B1-B2.

Competències:
• Orientació de servei públic
• Col·laboració i treball en equip
• Organització i planificació
• Comunicació eficaç
• Orientació a la qualitat
• Capacitat analítica
• Treball sota pressió
• Orientació al client

Contracte

Contracte eventual de 6 mesos per circumstàncies de la producció a jornada completa

Procés de selecció amb candidatures externes. Es prioritzaran les candidatures del sexe que tingui una representació inferior al 50% de la plantilla total del CTTI, segons les dades públiques que consten a l’última memòria anual del CTTI publicada al seu web. S’oferirà un contracte eventual de 6 mesos per circumstàncies de la producció a jornada completa.

Les condicions laborals són les recollides al Conveni CTTI.